
🐣 REGULAMIN KONKURSU „WIELKANOCNY KONKURS NONONSENSE”
§1. Organizator
Organizatorem konkursu jest NONONSENSE GROUP Oliver Felbel
Adres: Fabryczna 5, 46-100 Namysłów
NIP: 7521464036
Kontakt: kontakt@nononsense.pl
§2. Czas trwania konkursu
Konkurs rozpoczyna się dnia 16.04.2025 o godzinie 15:00
i kończy się dnia 20.04.2025 o godzinie 13:00
§3. Zasady uczestnictwa
Aby wziąć udział w konkursie, należy:
1. Zaobserwować profil @nononsense.pl na Instagramie
2. Polubić post konkursowy
3. Oznaczyć w komentarzu 2 znajomych i dodać krótki opis, dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś wygrać
4. Udostępnić post konkursowy na swoim instastory i oznaczyć profil @nononsense.pl
Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne i bezpłatne. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające zgodę opiekuna prawnego, zamieszkałe na terenie Polski.
§4. Nagrody
W konkursie zostaną przyznane 3 nagrody:
• 1x wybrany set dresowy z kolekcji
• 1x wybrana bluza z kolekcji
• 1x wybrane spodnie dresowe z kolekcji
Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
§5. Ogłoszenie wyników
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone dnia 20.04.2025 o godzinie 14:00
na instastory profilu @nononsense.pl
Zwycięzcy zostaną wybrani przez organizatora konkursu na podstawie subiektywnej oceny zgłoszeń konkursowych.
§6. Odbiór nagrody
Nagrody zostaną przesłane na adres wskazany przez zwycięzców. Wysyłka realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.
§7. Postanowienia końcowe
1. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez serwis Instagram.
2. Instagram nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przebieg konkursu.
3. Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje powyższy regulamin.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w czasie trwania konkursu, jeśli nie wpływa to na pogorszenie warunków uczestnictwa.
§8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych uczestników konkursu jest NONONSENSE GROUP Oliver Felbel, Fabryczna 5, 46-100 Namysłów, NIP: 7521464036.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców i przekazania nagród.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w konkursie i odbioru nagrody.
- Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Dane zwycięzców będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego.
§9. Procedura reklamacyjna
- Reklamacje dotyczące przebiegu konkursu można składać w formie pisemnej na adres organizatora lub elektronicznej na adres: kontakt@nononsense.pl w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników.
- Reklamacja powinna zawierać dane uczestnika, opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Decyzja organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna.
§10. Opodatkowanie nagród
- Nagrody w konkursie są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jako nagrody o wartości nieprzekraczającej jednorazowo 2000 zł.
§11. Wyłączenia z udziału
- W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy organizatora, członkowie ich rodzin (wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, osoby pozostające w stosunku przysposobienia) oraz osoby pozostające we wspólnym pożyciu z pracownikami organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z konkursu uczestników, którzy naruszają postanowienia niniejszego regulaminu.
§12. Prawa autorskie
- Uczestnik konkursu oświadcza, że jest autorem i posiada wszelkie prawa autorskie do treści zamieszczanych w komentarzach konkursowych.
- Z chwilą przystąpienia do konkursu, uczestnik udziela organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do treści konkursowych na potrzeby przeprowadzenia konkursu i promocji marki, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
- Licencja obejmuje pola eksploatacji w postaci: utrwalania i zwielokrotniania, publicznego odtwarzania, wystawiania, wyświetlania, nadawania, reemitowania, udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieci Internet.