ZWROTY

Dokładamy wszelkich starań, by produkty nononsense spełniały oczekiwania naszych klientów, jednak gdy produkt nie spełnia twoich oczekiwań, nie trafiłeś z rozmiarem lub po prostu chcesz go zwrócić, nie ma problemu.

Dokonanie zwrotu w naszym sklepie jest możliwe w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Aby procedura zwrotu została wszczęta, produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Koszt nadania paczki zwrotnej pokrywa klient.

 

Zwrot kurierem bezpośrednio na adres:

nononsense

ul. Przasnyska 6a/352A

01-756 Warszawa

tel: 795141914

mail: kontakt@nononsense.pl

lub do paczkomatu: 

WAW173A 

tel: 795141914

mail: kontakt@nononsense.pl

 

Zwrot kosztów obejmuje cenę produktu oraz najtańszą możliwą formę dostawy.

W paczce musi znajdować się oryginał paragonu.

Przed nadaniem przesyłki zwrotnej, prosimy o kontakt mailowy z informacją o intencji zwrotu. 

W miarę możliwości prosimy o korzystanie z firm kurierskich (m.in. DPD, inPost) . Nie rekomendujemy wysyłki Pocztą Polską, gdyż paczki często się gubią lub zostawiane jest awizo, co wydłuża procedurę zwrotu.

Istnieje możliwość zamówienia kuriera lub wygenerowania etykiety paczkomatowej do zwrotu przez nas, wtedy kwota przesyłki zwrotnej zostanie odjęta od zwracanej kwoty (12,50 zł - paczkomat, 17 zł kurier DPD) 

Czas na zlecenie przelewu zwrotnego to 14 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki do naszego biura i zweryfikowania stanu zwracanych przedmiotów.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem maila:

kontakt@nononsense.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl